Kongsi Cerita Kejayaan VBiz


Salam dan Selamat Sejahtera semua, Pertama skali, nak minta maaf sebab dah lama tak update blog ini... Terlampau sibuk dengan bisnes vemma, menjawab email, jumpa prospek dan sebagainya... Tapi demi kejayaan akan datang.. saya sanggup berkorban... hehehe, insya-ALLAH....


Ok, sebelum saya kongsi sedikit cerita dengan anda semua... saya ingin ucapkan
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak & Selamat Berpuasa kepada semua umat muslimin... Semoga kita dapat menjadi hambanya yang soleh dan solehah... insya-ALLAH...



Ok, masuk kembali pada bab yang sepatutnya diceritakan... Cerita sebenarnya ialah, saya ingin kongsi sedikit berita gembira dengan anda semua... Setelah sebulan setengah berkecimpung dalam bisnes vemma... saya dah capai apa yang saya mahukan... Seperti kata pepatah,
di mana ada kemahuan, di situ ada jalan bukan... So, d
i bawah... saya kongsi kan kedudukan saya sepanjang bulan ini (August)...

Baru join vemma sebulan setengah dah dapat tempah kedudukan di dalam barisan top leader.... Alhamdulillah, rezeki drpd Allah... "jika anda lihat pada gambar itu ada 2 yang di oren kan, Aliff adalah saya, dan Atiqah tuh ialah abang saya... kami berdua masih student lagi...




Cheque pertama adik saya dan parents saya daripada vemma... saya rasa, adik saya merupakan orang termuda dalam vemma nih... Mengapa kami boleh anda tidak boleh? sepatutnya, orang lain boleh.... kita lagi boleh... Renungkanlah


So, disini saya ingin memberi semangat kepada anda semua... mengapa saya yang baru 20 tahun, pelajar tahun 1 di University Of East London boleh berjaya dalam vemma... dan mengapa tidak anda? so... jom kita fikirkan dan renungkan kembali... dalam bisnes, jika tidak berusaha memang takkan nampak hasilnya... so, nak tak... usaha paling penting... Ok, itu sahaja buat masa nih... sebarang berita tentang Vbiz akan diberitahu kemudian...


ADMIN VBIZ GROUP - ALEAF

ALIFF NAQIUDDIN NASRUDIN
e-mail:
aleafbiz@gmail.com
YM: liverpool_3b10
SKYPE: aliff.naqiuddin
SITE:
http://www.vemmabuilder.com/654109205
MYSITE: http://www.aleaf.myvbizonline.com/

0 comments:

Post a Comment